Změna nabídky pro zvýšení zisků

Jsou dvě věci, ve které lidé postrádají důvěru, a které se během poklesu přehání: 1) schopnost učinit správná rozhodnutí a 2) schopnost vytvořit více peněz. Zatímco nejste schopni zvládnout každou obavu a nedůvěru, kterou váš zákazník z něčeho nebo v něco má, tak se vám možná vyplatí hledat nové způsoby, jak změnit vámi nabízené služby.
 
Nehledě na nové limity ve zdroji mých zákazníků, chci zdůraznit, že má stále smysl, aby se mnou obchodovali. Postupujte a dobývejte, neustupujte a nestahujte se. Hledejte kreativní způsoby, jak se přizpůsobit změnám trhu. Například bych mohl změnit produkt ceněný na 500 dolarů na deset položek po 50 dolarech nebo poskytnout jiný platební plán, například rozdělit platbu na tři splátky po 170 dolarech.
 
Když jste se zavázali, že lidem představíte váš produkt, že udržíte svojí základnu kontaktů, musíte přijmout inovativní řešení, které konkurence není ochotna podstoupit. Tvořte, posouvejte se dopředu a mějte oči otevřené vůči všem možným řešením. Když se vám bude dařit, že vždy vyzrajete nad svou konkurencí, bude povinna vám trh přenechat nebo zaujme postoj „druhého v řadě“ a jak říká Grant Cardone, pokud nejsi první budeš poslední, takže v momentě, kdy se vaše konkurence smíří s druhým místem, máte vyhráno, protože jste první a zákazníci budou vyhledávat vás.

 

zdroj: Jestli nejsi první, budeš poslední – Grant Cardone

Komentáře