TRÉNINKOVÝ PROGRAM NA KOMUNIKACI V GASTRU!

“Jsem host! Chci bezchybný a rychlý servis, špičkovou kvalitu obsluhy a když mám svůj den, přinesu si klidně trdelník do restaurace a tvrdím, že je to v pořádku.”

UŽITKY PROGRAMU GOM

  • 1
    Jak mohu prodávat více a zvýšit počet položek na účtence?
  • 2
    Jak dosáhnout maximální úrovně služby a motivovat hosty aby se vraceli?
  • 3
    Jak se dostat do fáze, kdy personál dělá směrem k zákazníkovi něco navíc, aby se cítil lépe nebo chtěl utratit více?
  • 4
    Jak lidi efektivně trénovat a neopakovat jim to samé 20 krát dokola?
  • 5
    Jak neutrácet za drahá školení a přitom mít trénikové řešení pro celou restauraci?
Špičkový rozvojový online nástroj komunikačních dovedností, který Vám zvýší položky na účtence, personálu dá techniky jak získat větší spropitné a bude zaučovat Vaše nováčky a brigádníky nonstop bez přestávky.
UŽITKY ONLINE PLATFORMY GOM

GOM zjednoduší život provozním manažerům v 7 nejdůležitějších tématech

Neomezený trénovaných počet lidí v systému, které můžete trénovat bez pauzy

Přehed a jednoduchá online kontrola účastníků v kurzu 24/7

Funkční know how, které vede ke 100% úspěchu při používání tréninku

Trénink je také velice vhodný jako zaškolovací nástroj pro nováčky a brigádníky

7 nejdůležitějších úkonů v exkluzivním tréninkovém řešení

  • 1
    Typologie hostů - znalost povahové psychologie lidí
  • 2
    První dojem - klíčová věc, která vás nadchne nebo naštve
  • 3
    Objednávka a Icebreak - udělejte si z práce zábavu
  • 4
    Péče o zákazníka - nebuďte lhostejní, ale nepřehánějte
  • 5
    Jak řešit konflikty aneb jak vyjít s debilem
  • 6
    Maximalizace prodeje - víc prodám, víc mám
  • 7
    Rozloučení odlišně - rozloučení vždy může zlepšit den vám i hostům

21.000 Kč - do 4 podniků

42.000 Kč - 4 podniky a více

AKCE 50% na první rok licence programu pro nové podniky

Reference na GOM