TRÉNINKOVÝ PROGRAM NA KOMUNIKACI V GASTRU!
“Jsem host! Chci bezchybný a rychlý servis, špičkovou kvalitu obsluhy a když mám svůj den, přinesu si klidně trdelník do restaurace a tvrdím, že je to v pořádku.”
UŽITKY PROGRAMU GOM
- 1Jak mohu prodávat více a zvýšit počet položek na účtence?
- 2Jak dosáhnout maximální úrovně služby a motivovat hosty aby se vraceli?
- 3Jak se dostat do fáze, kdy personál dělá směrem k zákazníkovi něco navíc, aby se cítil lépe nebo chtěl utratit více?
- 4Jak lidi efektivně trénovat a neopakovat jim to samé 20 krát dokola?
- 5Jak neutrácet za drahá školení a přitom mít trénikové řešení pro celou restauraci?

GOM zjednoduší život provozním manažerům v 7 nejdůležitějších tématech
Neomezený trénovaných počet lidí v systému, které můžete trénovat bez pauzy
Přehed a jednoduchá online kontrola účastníků v kurzu 24/7
Funkční know how, které vede ke 100% úspěchu při používání tréninku
Trénink je také velice vhodný jako zaškolovací nástroj pro nováčky a brigádníky
7 nejdůležitějších úkonů v exkluzivním tréninkovém řešení
- 1Typologie hostů - znalost povahové psychologie lidí
- 2První dojem - klíčová věc, která vás nadchne nebo naštve
- 3Objednávka a Icebreak - udělejte si z práce zábavu
- 4Péče o zákazníka - nebuďte lhostejní, ale nepřehánějte
- 5Jak řešit konflikty aneb jak vyjít s debilem
- 6Maximalizace prodeje - víc prodám, víc mám
- 7Rozloučení odlišně - rozloučení vždy může zlepšit den vám i hostům
21.000 Kč - do 4 podniků
42.000 Kč - 4 podniky a více
AKCE 50% na první rok licence programu pro nové podniky
Reference na GOM