VIP on-line trénink pro:

  • vedoucí týmu
  • teamleadery
  • manažery provozů a týmů

iManager

Komu je VIP trénink iManager určený a proč?

  • Pro koho je určeno téma "budování přirozené autority v týmu"
    Jsem nový v pozici a lidé mě neznají. Jsem pro ně "cizák". Povýšil jsem ze stávajícího týmu a lidé to mohu špatně nést. Někteří si myslí, že měli být na mém místě oni. S vedením lidí začínám a zajímá mě jak se vypracovat v oblasti autority. Jsem zkušený manažer a uvědomuji si, že toto je téma, ve kterém stojí za to se rozvíjet. Jsem osvícený podnikatel.
  • Pro koho je určeno téma "dovednost pokládat otázky"
    Kapitola pokládání otázek je fantastická v tom, že získáte více než 50 konkrétních otázek a k nim přiřazená témata, jak je můžete uplatnit v praxi. Téma pokládání otázek je určeno každému, kdo věří, že otázky jsou klíčem k získávání informací. A v případě jejich správného použití bývají otázky klíčovým pomocníkem ve správných rozhodnutích.
  • Pro koho je určeno téma "oznamování nepříjemných informací"
    Snad žádný člověk, kterého znám, nemá rád negativní informace. Ale téměř všichni mají rádi optimisticky smýšlející lidi, kteří se dokáží nad problémem povznést a hledat řešení. A téma jak oznamovat nepříjemné informace je právě o znalosti faktů, povznesením se nad věcmi a být empatický. V tréninku se podíváme na detail. Pokud souhlasíte s těmito řádky, týká se vás i toto téma a věřte, že vám hodně může ulehčit život.

Co trénink obsahuje?

Návod, jak posilovat
nejdůležitější témata ve vedení lidí!

Budování přirozené autority

Dovednost klást otázky

Oznamování nepříjemných situací


Moduly

Čísla

TOMÁŠ ADAM

VIP trénink iManager je primárně o technikách v oblasti vedení lidí.

Autor tréninku Tomáš Adam působil 9 let v korporátní společnosti O2. Svých prvních 100 tisíc vydělal v 19 letech. Ve 20 letech jeho roční příjem přesáhl milión korun. Začínal jako podomní prodejce internetu. Po dosažení manažerské pozice prošlo jeho vedením více než 2000 lidí. Jeho náplní bylo lidi náborovat, učit prodeji, motivovat každý den, poskytovat zpětnou vazbu, hodnotit lidi, ale i ukončovat.

Tomáš dělá poradce v oblasti prodeje a zákaznického zážitku pro firemní klienty, individuální poskytuje konzultace jednotlivcům ve svém osobním progresu. Historicky poprvé se rozhodl nabídnout své vedoucí schopnosti do "éteru" formou toho on-line kurzu.