Aktivujte druhý prodej

Jedním ze způsobů, jak vytvořit další podnikání, je maximalizovat své první prodeje tím, že přidáte druhý prodej. I když je ve skutečnosti snazší získat druhý prodej než první, drtivá většina obchodníků výhod druhého prodeje nevyužívá a nechají si tuto příležitost utéci. Můžete strávit hodiny a hodiny realizací prvního prodeje, ale sjednat druhý prodej během několika minut bude snazší, vygeneruje více zisků a učiní vaše zákazníky spokojenějšími.

Problém je, že většina podniků a prodejců je nadšená z prvního prodeje, že jsou nedbalí a netrénovaní ve využívání této extra příležitosti. Vzhledem k tomu, že jim chybí odborná průprava a mylně se domnívají, že lidé kupují kvůli ceně, firmy často neusilují o druhý, často velice snadný druhý prodej.

Vzpomeňte si, kdy jste šli naposledy na večeři a stěžovali si na cenu jednoho speciálního předkrmu, který jste si chtěli objednat. Ale jakmile jste se rozhodli, že sami sebe odměníte tímto speciální předkrmem, začnete přidávat i další položky. Požádali jste o vinný lístek a dokonce jste si objednali i dezert. A to vše jste přidali jen několik okamžiků poté, co jste se vztekali nad cenou předkrmu.

Nikdo není osvobozen od tohoto přieozeného lidského sklonu utrácet další peníze, jakmile jednou otevře peněženku. Tak na to nezapomínejte u svých zákazníků a využívejte druhých prodejů.

Komentáře